دوست داشتنی توسط نسل ها


نام تجاری استنلی بیش از 100 سال قدمت دارد. مخترعی به نام ویلیام استنلی جونیور موسس برند استنلی است. او که روش مصرف نوشیدنی های گرم را برای همیشه تغییر داد، در سال 1913 عایق خلاء و استحکام فولاد را در یک بطری قابل حمل ادغام کرد و فلاسک تمام فولادی را که امروز می شناسیم اختراع کرد.

از آن سال به بعد ، فلاسک از یک کانسپت به یک نماد تبدیل شد و به بخشی ضروری از روزهای کاری، سفرهای جاده ای و ماجراجویی در فضای باز تبدیل شد.

برند استنلی  فراتر از ماجراهای بیشمار و حتی خاطرات مشترک بوده است.همان اندازه که ما برای استراحت های روزانه به قهوه نیاز داریم، به وعده های غذایی که در وسایل غذا و نوشیدنی مورد علاقه ما قرار میگیرند نیز نیاز داریم. هر سال که می گذرد، استنلی همچنان به تلاش خود ادامه می دهد تا راه حل های بی انتها و در عین حال مدرن را برای ماجراجویی در فضای باز امروزی به دست بیاورد.

از غروب تا سحر می‌توانید روی وسایل استنلی حساب کنید، از شروع روز با قهوه تا روحیه برای پایان عصر، وقت خود را در خارج از منزل افزایش دهید.


تعهد استنلی به پایداری

با دوام ترین محصولات آنهایی هستند که هرگز نیازی به دور انداختن یا تعویض ندارند. به همین دلیل است که استنلی بیش از 100 سال است که فلاسک های بادوام و قابل استفاده مجدد می سازد. استنلی برای تولیدات خوداز فولاد استفاده میکند ، که اگر تعجب می‌کنید، یکی از قابل بازیافت‌ ترین مواد روی کره زمین است. استنلی به ما این امکان را می دهد تا نیاز به محصولات یکبار مصرف را کاهش دهیم، به این معنی که زباله کمتری تولید میشود.

اگرچه ممکن است استنلی از اولین کمپانی هایی باشد که اهمیت تولید محصولات با دوام و قابل استفاده مجدد را تشخیص داده است، اما آخرین نیست.مهم این نیست که چه کاری انجام می دهد، بلکه نحوه انجام آن نیز مهم است. با تمرکز بر سلامت و ایمنی محیط زیست در کل زنجیره تامین خود، متعهد به تولید اخلاقی، کاهش ردپای شرکتی خود و با ضمانتی که به معنای جایگزینی یک قطعه واحد به جای کل محصول در هر زمان ممکن است. بله، استنلی محصولاتی می سازد که مادام العمر باشند.

کاتالوگ محصولات استنلی پاییزکمپ.pdf