اصالت برند نیچرهایک چینی است و از سال 2006 شروع به تولید چادرهای کمپینگ و کوهنوردی،چادرهای شرایط اضطراری و چادرهای نظامی کرد.امروزه در بیش از 65 کشور دارای نماینده فعال است و تنوع محصولات خود را گسترش داده است.

چادر P-Series | NH18Z044-P

 اقتصادی ترین چادر نیچرهایک مناسب مسافرت و کمپینگ است که در اندازه های 2 تا 4 نفره در 8 رنگ متنوع طراحی و تولید شده است.در این چادر از 2 لایه پارچه توری و پوشش 210T استفاده شده که مقاومت خوبی در برابر نفوذ باران و پارگی دارد.تیرک ها از آلومینیوم ساخته شده اند که وزن کم و مقاومت بالا در برابر باد و طوفان را به ارمغان آورده است و البته پر فروش ترین چادر نیچرهایک است.



چادر کلودآپ Cloude Up | NH17T001-T

چادر کلودآپ از سبک ترین چادرهای نیچرهایک است که مناسب کوله کشی های چند روزه و مخصوصا در ارتفاع های بالا بسیار مناسب است که در اندازه های 1 تا 3 نفره در 4 رنگ و با 2 نوع پوشش مختلف 210T و 20D طراحی و تولید شده و با توجه با طراحی آیرودینامیک مقاومت بسیار بالایی در برابر باد و طوفان دارد.






چادر مونگار Mongar | NH17T007-M

چادر نیچرهایک مدل mongar با توجه به ساختار گنبدی شکل،فضای بیشتری را در مقایسه با چادر cloud up در اختیار شما قرار می دهد.در هر طرف چادر درب زیپ دار تعبیه شده است.پوشش اول تمام تور با تهویه عالی و پوشش دوم از پارچه 20D می باشد که فوق العاده سبک و ضد آب می باشد. 

چادر استار ریور Star River | NH17T012-T

fhnhcfnnndgnhj

چادر سایکلینگ Cycling | NH18A095-D

ergegrheggrw

kjghkgjk