برند سانتكو SANTECO در سال 2013 توسط یک تیم بین المللی از اروپا، آسیا و آمریکا برای حذف بطری های یکبار مصرف و تبدیل شدن به یک پیشگام در حفاظت از محیط زیست تاسیس شد.


سانتكو معتقد است که یک سبک زندگی دوستدار محیط زیست و سالم نباید خسته کننده باشد. برند سانتكو طراحی و ساخت سنتی را با تاکید بر زیبایی شناسی طراحی بدون به خطر انداختن مهندسی انجام مي دهد. بطری‌های سانتكو عملکرد و کاربردی بودن را در بدنه اي با منحنی‌های زیبا ترکیب می‌کند و سبک زندگی و مد را القا می‌کند.


سانتكو برای مبارزه با مصرف بیش از حد پلاستيك و همچنین سایر اقداماتي که منجر به ایجاد "قاره هشتم" متشکل از زباله شده است ایجاد شد.


سانتكو معتقد است که نباید فقط روی فرم و مد تمرکز کنیم، بلکه باید روی عملکرد محصول نیز تمرکز کنیم. ما باید براي کاربر طراحی و نوآوری کنیم و در عین حال نیازهای آینده آنها را در نظر داشته باشیم. طرح‌های نوآورانه ما به جای متفاوت بودن به خاطر متفاوت بودن، از فلسفه «فرم از عملکرد پیروی می‌کند» پیروی می‌کنند.


استفاده از ارگونومی حتی تا جزئی ترین جزئیات محصول به دستیابی برای ترکیبی عالی از فرم و عملکرد کمک می کند. به طور خلاصه، زیبایی خالص و ماندگار کلمات کلیدی SANTECO هستند.

برای مشاهده سایت رسمی برند سانتکو کلیک کنید.